Thursday, October 11, 2012

Fall in LOVE with ESP?? WHY??.. ^_^







Fuhh!! Bulan OKTOBER ni berdesap-desup PROMO ESP dari Shaklee.
Mengapa PROMO bulan OKTOBER ni sangat2 spesel??
Sebab ESP ni sangat BANYAK KEBAIKAN....
Nak dgr cite SEBENAR x?
Jom dgr cerita..... ^_^

ESP....kenapa saya CLAIM esp ni TERBAIK??
Sebab saya dah merasa kebaikan ESP ni.
Sebelum saya join Shaklee menjadi distributor, produk pertama yang saya try ialah ESP.
Tujuan?? Saya nak BERTENAGA!! Balik dari sekolah xnak tido, nak sihat & banyak lg.
Tp TUJUAN utama saya memang nak BERTENAGA sebab anak saya bukan jenis tido petang.
Jadi, saya nak sama cergas dengan anak saya
Supaya saya boleh take care dia sampai dia tido waktu malam.. ^_^

Saya mula mengamalkan ESP ni pada bulan 8 tahun 2012...baru je lagi kan?
Ye memang baru...tapi memang FALL IN LOVE with ESP.
Sampai ke MATLAMAT saya untuk BERTENAGA??
Jawapan nya... YA!!
Memang betul2 BEST!! Bayangkan...malam saya tido dalam kul 10.30 kadang2 sampai kul 12 malam.
Bangun pagi kul 4 @ 5 pagi siapkan brg2 anak & kerja yang belum siap.
Kul 7 ke sekolah.... 4@ 5 petang baru balik.
Kat umah masa untuk buat kerja rumah....basuh pinggan, basuh baju dll.
Alhamdulillah....memang BETUL pilihan saya....saya berpuas hati.. ^_^.

Disamping bertenaga, saya mengalami beberapa perubahan +VE dalam diri saya.
Nak tau perubahan??
  1. Saya susah nak rasa STRESS....dulu saya senang STRESS...huhu.
  2. Gastrik saya totally LOST....sepanjang saya amalkan ESP ni sampai skrg GASTRIK x menyerang. Dah boleh minum TEH TARIK...musuh ketat saya dulu sebab kalau minum mesti GASTRIK. Alangkah bahagianya saya dapat makan/minum balik makanan yang saya SUKA!! ^_^
  3. Muka saya dulu yang KUSAM sebab selalu berpanas latih budak2 sekolah kawad dah BERSERI balik.. JERAGAT pun dah beransur kurang. Sgt2 terkejut bila kwn2 komen muka saya dah makin BERSERI. Sgt x menjangka perubahan tu tp saya sangat SUKA!!  Dah xpayah beli produk kecantikan kulit yang mahal2...hihihi....^_^.
  4. Pori-pori kat kulit muka saya makin mengecil....sangat KETARA bila dah masuk tin yang ke2...^_^.
  5. Lingkaran gelap bawah mata saya dah HILANG....weee!!!
  6. Tido malam saya lebih NYENYAK....sangat2 suke... ^_^
  7. Strechmark saya masa mengandung pun dah PUDAR...alhamdulillah... ^_^
  8. Saya minum ESP ni sebelum sarapan pagi. Jadi memang kenyang.....saya boleh mengajar dengan senang hati sebab saya dah sarapan (ESP menggantikan sarapan BERAT saya...^_^
Banyak kan kelebihan ESP ni selain memberikan TENAGA?? 
Nak tau KELEBIHAN ESP lagi??
Jom tgk SINI.... ^_^
Sebab tu sempena PROMO ESP Shaklee ni beli 6 free 1.
Saya suggestkan kepada yang baru nak CUBA...boleh cuba time HARGA PROMO ni.
Yang dah FALL IN LOVE macam saya...jom TAMBAH buat STOK!!
6 free 1 dah 7 tin dapat harga 6 tin....murah BANYAK tu...^_^
Expired JUN 2014....lebih kurang dekat 2 tahun lg.
Beli yg ni pun amik dlm 8-9 bulan dah kosong 7 tin ESP tu... ^_^
Postage RM10 je even 7 tin....memang GEMPAK.
Mahal?? Bagi saya ESP dari Shaklee paling MURAH tau dari produk lain.
Cuba kira kalau tak percaya.... ^_^

Kepada yang ingin menjadi DISTRIBUTOR mcm sy...jom beli ESP buy 6 free 1 ni & jadi AHLI secara PERCUMA!!
Stok ESP tu anda bleh wat MODAL utk biz...sangat senang!! ^_^
Dapat makan sendiri, buat modal untuk biz & dapat CASH BACK tiap2 bulan.
Bagi saya...pilihan anda TERBAIK kalau tak lepaskan peluang.

Kalau anda BERMINAT boleh PM saya
Saya akan reply SECEPAT MUNGKIN....^_^

Marsha 
babymamapapaestore@gmail.com
FB Page: Baby, Mama & Papa E-Store
012-6906871

No comments:

Post a Comment